kpi.kharkov.ua - /archive/Conferences/Університетська науково – практична студентська конференція магістрантів/2010/S17/
[В родительский каталог]
17.01.2014 13:14 220260 Адаптація типової конфігурації «управління виробничим підприємством » для скляного виробництва.pdf
17.01.2014 13:36 219018 Визначення поняття інформаційної взаємодії.pdf
17.01.2014 13:11 229945 Визначення інструментів маркетингових комунікацій та заходів, які сприятимуть досягненню проактивних цілей підприємства.pdf
17.01.2014 13:39 217771 Декомпозиционная процедура решения задачи маршрутизации большой размерности.pdf
17.01.2014 13:15 228629 Застосування методів аналізу асортименту за умов неоднорідної товарної сукупності.pdf
17.01.2014 13:25 226009 Застосування інформаційних підходів для оцінки конкуренто-спроможності продукції харчової галузі.pdf
17.01.2014 13:36 219117 Информационные технологии решения задач логистики в условиях неопределенности.pdf
17.01.2014 13:19 225920 Конкурентная стратегия производственного предприятия.pdf
17.01.2014 13:23 219087 Маркетинг партнерських відносин - теоретичний аспект.pdf
17.01.2014 13:38 231442 Методи й походи до визначення рекламного бюджету.pdf
17.01.2014 13:13 227315 Моделі сітьової оптимізації в оперативно-календарному плануванні.pdf
17.01.2014 13:38 228645 Набір маркетингових інструментів стимулювання збуту в умовах олігополії-порівняльна характеристика.pdf
17.01.2014 13:32 227225 Оценка вероятности наступления банкротства в банковской сфере.pdf
17.01.2014 13:27 226272 Оценка конкурентоспособности коммерческого банка на рынке депозитных ресурсов.pdf
17.01.2014 13:37 217450 Прогнозирование временных рядов с использованием нейронных сетей.pdf
17.01.2014 13:34 226041 Пути повышения конкурентоспособности товара.pdf
17.01.2014 13:40 227637 Регрессионное моделирование цены и спроса на недвижимость в г. Харькове.pdf
17.01.2014 13:15 225809 Система управления запасами предприятия пищевой отрасли.pdf
17.01.2014 13:21 218515 Стратегии продвижения продукции в условиях кризиса.pdf
17.01.2014 13:20 219952 Сутність методів визначення вартості бренду.pdf