kpi.kharkov.ua - /archive/Conferences/Актуальні проблеми розвитку економіки України в контексті глобалізаційних процесів/2009/S2/
[В родительский каталог]
08.05.2014 9:21 347224 АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА.pdf
08.05.2014 9:22 347688 АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ.pdf
08.05.2014 9:16 330130 ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdf
08.05.2014 9:18 347488 ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ІНТЕРНЕТУ В ДІЯЛЬНОСТІ.pdf
08.05.2014 9:30 348749 ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ, ЯКІ МАЮТЬ ВПЛИВ.pdf
08.05.2014 9:30 330676 ЕФЕКТИВНІСТЬ ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНИХ ФОНДІВ.pdf
08.05.2014 9:28 347016 ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdf
08.05.2014 9:32 348184 ЗБУТОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДПРИЄМСТВА І ЙОГО ДІАГНОСТИКА.pdf
08.05.2014 9:17 348541 К ВОПРОСУ ОЦЕНКИ БИЗНЕСА КАК ОБЪЕКТА.pdf
08.05.2014 9:26 330123 К ВОПРОСУ ФОРМИРОВАНИЯ СТРАТЕГИИ ВЗАИМООТНОШЕНИЙ.pdf
08.05.2014 9:25 347544 КОММУНИКАТИВНАЯ МОДЕЛЬ УСПЕШНОСТИ БРЕНДА.pdf
08.05.2014 9:25 348782 ЛІЗИНГ В УМОВАХ КРИЗИ- ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ.pdf
08.05.2014 9:18 349190 МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ.pdf
08.05.2014 9:29 347692 МЕТОДИ Й ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ РЕКЛАМНОГО БЮДЖЕТУ.pdf
08.05.2014 9:32 346744 МЕТОДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ.pdf
08.05.2014 9:27 349770 НЕОБХІДНІСТЬ ЗМІН У ДІЯЛЬНОСТІ ДИСТРИБ’ЮТОРСЬКИХ.pdf
08.05.2014 9:30 349467 ОБОСНОВАНИЕ ВЫБОРА СТРАТЕГИЙ РОСТА КОМПАНИИ.pdf
08.05.2014 9:27 349997 ОПТИМІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ.pdf
08.05.2014 9:21 328896 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ.pdf
08.05.2014 9:22 331011 ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ ЦЕНЫ ПРОДУКЦИИ.pdf
08.05.2014 9:33 332346 ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТІВ PR-ДІЯЛЬНОСТІ.pdf
08.05.2014 9:16 348940 ПРЕДМЕТ, ОБ’ЄКТ І ОСНОВНІ КАТЕГОРІЇ ЗВ’ЯЗКІВ.pdf
08.05.2014 9:33 349746 ПРОГНОЗУВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЦЬКОГО.pdf
08.05.2014 9:32 330784 ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ – ІНСТРУМЕНТ.pdf
08.05.2014 9:18 330275 ПРОТИРІЧЧЯ ІНТЕРЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЇХ СПОЖИВАЧІВ.pdf
08.05.2014 9:21 347584 ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОФОРМЛЕННЯ РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬ.pdf
08.05.2014 9:17 350089 РОБЛЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ПАРКІВ.pdf
08.05.2014 9:30 345918 СЕГМЕНТУВАННЯ ЯК ВАЖЛИВА МЕТА.pdf
08.05.2014 9:18 346760 СУТНІСТЬ МЕТОДІВ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БРЕНДУ.pdf
08.05.2014 9:17 351124 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА СФЕРА ДОСЛІДЖЕННЯ.pdf