Вступне слово головного редактора
Кремень В. Г.Інноваційні аспекти освітньої діяльності
Товажнянський Л.Л. Потенціал науковця, педагога, громадянина (до 60-річчя Олександра Георгійовича Романовського)
Зязюн І.А. Дивосвіт людськості й людяності Олександра Романовського (до 60-річчя від дня народження)
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
Кудин В.А. Эмоционально-эстетические факторы преподавания и образования
Васянович Г.П. Добро- й анти-добро-дія учителя у творчій спадщині Івана Франка
Голозубов А.В. Герой и героическое в социокультурном пространстве ХХ века: опыт тоталитаризма и общества потребления
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Прокопенко І.Ф. Розвиток інноваційної педагогічної освіти як пріоритетний напрям модернізації національних систем підготовки освітянських кадрів у ХХІ ст.
Олійник В.В. Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства
Шестопалюк О.В. Модернізація підготовки сучасного вчителя в педагогічному університеті
Гуревич Р.С., Кадемия М.Е. Педагогический профессионализм преподавателя как актуальная проблема профессионального образования
ІННОВАЦІЇ В ПІДГОТОВЦІ СУЧАСНИХ ФАХІВЦІВ
Биков В.Ю. Хмарна комп'ютерно-технологічна платформа відкритої освіти та відповідний розвиток організаційно-технологічної будови ІТ-підрозділів навчальних закладів
Коваленко О.Е. Підготовка інженерів-педагогів магістерських програм – якою їй бути?
Бабаєв В.М. Науково-освітні шляхи розвитку світлотехнічної галузі
ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ
Карамушка Л.М., Куриця Д.І. Психологічні чинники професійного стресу у держслужбовців
Рыбалка В.В.Ретроспектива научных определений личности отечественных психологов, педагогов и социологов второй половины ХІХ – конца ХХ века
Крутій О.М. Соціально-психологічний механізм формування діалогових компонентів особистості як суб’єкта управління соціальними системами
Відомості про авторів
Наші автори
Our authors
Редакційна колегія
№1 2013р.