Зміст

Теорія і практика управління соціальними системами №3'2012

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ

Романовський О.Г. Упровадження інноваційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх психологів

Микитюк С.О. Ресурсний підхід у професійному становленні вчителя

Орел В.В. Педагогічні принципи підвищення загальної культури студентів-економістів

Кобец В.Н. Концепция самоэффективности и ее использование в процессе подготовки буду-щих менеджеров

ДУХОВНІСТЬ І КУЛЬТУРА

Рыбалка В.В. Коммуникативное взаимодействие матери и ребенка как фактор развития его одаренности

ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ТА ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Черкашин А.І. Проблема професійно орієнтованого виховання майбутніх працівників органів внутрішніх справ у педагогічній теорії

Рябченко Л.О. Вплив розвивального навчання на розвиток ефективної пізнавальної діяльності та творчості особистості

Кононова А.А. Профессиональные и образовательные стандарты как необходимое условие подготовки специалистов

ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ

Штефан Л.В., Романовська О.О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів за допомогою ділових ігор

Глушаниця Н.В. Концепція формування іншомовної професійно-комунікативної компетентності майбутніх бакалаврів з авіоніки

Підбуцька Н.В., Курявська О.М. Психологічні детермінанти внутрішньої мотивації до навчання у студентів технічних спеціальностей

Друзь І.М. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ

Научитель О.Д., Гулий Ю.І., Васильєва І.Г. Особливості прояву організаційної культури держслужбовців відповідно до провідного типу їхньої особистості

Книш А.Є. Особливості уявлень майбутніх психологів про діяльність психолога-тренера

РЕДКОЛЕГІЯ

Редколегія видання