Зміст
№2_2012р.
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ І КУЛЬТУРИ
Вишневский М.И. Культуротворческая миссия современного социально-гумани-тарного образования
Смолінська О.Є. Категорія мотиваційної культури в університетській педагогічній освіті: проблема означення та етичної дієвості
Пономарьов О.С. Філософія спілкування в контексті педагогічної культури
ГУМАНІТАРНО-ТЕХНІЧНА ЕЛІТА: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ
Popova O. The content of structural components of professional competence of engineers
Бутенко Т.О. Аналіз результатів педагогічного експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів
Фотинюк В.Г. Критерії, показники та рівні сформованості професійно–прикладної фізичної підготовленості інженерів-механіків авіаційної галузі
ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ
Олексенко В.М. Виявлення і реалізація потенціалу студента при вивченні вищої математики
Кузьмина К.И, Оноприенко В.Н., Козак Н.С, Семик Т.М., Андон Т.А. Семейная медицина сегодня и проблема ее дальнейшей интеллектуализации с помощью информациионных технологий и компьютерных систем
Романовська О.О., Яворський П.Р. Застосу-вання методу проблемної лекції для викладання економічних дисциплін
Корольова Н.В. Моделі компетентності з проектування методик викладання електроенергетичних дисциплін
Канівець М. Роль самостійної роботи в процесі саморозвитку студентів
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Ігнатюк О.А. Формування компетентності з проектування методик навчання магістрантів інженерно-технічного профілю
Лупиніс Т.Б. Структура інформаційної компетентності магістрантів соціальної роботи
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Артюх С.Ф., Каверін О.Д. Проблема підготовки офіцерів внутрішніх військ в галузі прийняття управлінських рішень
ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ
Попова Г.В., Милорадова Н.Э. Подготовка будущих психологов к практической деятельности тренера социально-психологического тренинга методом игрового проектирования
Фурманец Б.И., Мовчан Я.А. Психологические особенности деятельности специалистов по информационным технологиям с учетом систе-много подхода
Редакційна колегія
№2_2012р.