Зміст

ФІЛОСОФСЬКІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ

Кудин В.А. Мир эмоций в нашей жизни

Романовский А.Г. Психологические тенденции проявления настроя как готовности студентов к успешной учебе

Дольська О.О. Епістемологічні основи трансдисциплінарного підходу в сучасній освіті

Осьодло В.І. Особливості психологічної діагностики суб’єкта професійної діяльності

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ НАВЧАННЯ

Мельник Ю.Б. Методика підготовки до наукової доповіді

Агапова М.О. Про проблему оптимізації навчального матеріалу

Кухаренко В.М. Навчальний процес у масовому відкритому дистанційному курсі

ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Яковенко Т.В. Застосування педагогічних технологій для розвитку креативності майбутнього інженера-педагога

Ігнат’єва А.І. Аналіз науково-публіцистичних праць Я.П. Ряппо

ДУХОВНІСТЬ І КУЛЬТУРА

Скубченко С. Соціально-релігійні зміни пострадянського періоду: проблеми духовності

ФІЛОСОФСЬКІ ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА

Зудилина Н.В. Манифестации идентичности в Интернете: виртуальные проекции

ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕЛІТИ

Нечепорчук І.Ю. About humanistic orientation of professional training of future engineers

Половенко Л.П. Аналітична компетентність – ключовий складник професійної компетентності майбутніх фахівців з економічної кібернетики

Воробйова Є.В. Розвиток індивідуального стилю діяльності менеджера в процесі професійної підготовки