Зміст
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ФІЛОСОФІЇ УСПІХУ В СИСТЕМІ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ
Романовський О.Г. Педагогіка успіху: її сутність та основні напрями вивчення
Подолянко Л.А. Аксіологічні параметри буття людини: контекст науки
ОСВІТНІ МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА
Громов Є.В., Ящун Т.В. Інформаційні технології як складник інформаційних технологій навчання в історичному контексті
Козяр М.М., Зарічанський О.А. Формування правової культури в курсантів-рятувальників засобами інформаційно-комунікаційних технологій
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ
Євсюков О.Ф. Вплив навчальної діяльності на формування професійної компетентності студентів інженерно-педагогічних вищих навчальних закладів
Макодзей Л.І. Модель формування управлінської компетентності майбутніх магістрів лісового господарства
Середа Н.В. Елементи театральної педагогіки у формуванні педагогічної майстерності
Алещенко В.І. Морально-психологічне забезпечення в період підготовки миротворчого контингенту до участі у миротворчій операції
НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Ігнатова О.М. Реформи університетської освіти в контексті Болонського процесу
Ігнатюк О.А. Модернізація змісту дисципліни “Основи управління в енергетиці” у фаховій підготовці енергетиків-менеджерів
Михайличенко В.Є., Грень Л.М., Полянська В.В. Динаміка мотиваційної структури студентів вищих технічних навчальних закладів і значення цілепокладання у цьому процесі
Мороз В.М. Використання трудового потенціалу людиною: основні перешкоди та їх аналіз